Zwroty
Zwrot Paczkomatem
Możesz skorzystać z darmowego zwrotu poprzez sieć Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce. Szybko, wygodnie i bez kolejek!
Aby dokonać zwrotu towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost za darmo:
- Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) dołączony do przesyłki lub odręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu towaru i dołącz je do przesyłki,
- Wejdź na stronę - https://emijo.pl/zwrot
- Wypełnij znajdujący się na stronie formularz online,
- Wygenerowany zostanie dokument potwierdzający zgłoszenie zwrotu wraz z kodem niezbędnym do otwarcia Paczkomatu. Kod ten zostanie także wysłany SMS-em oraz e-mailem,
- Dostarcz paczkę do wybranego Paczkomatu InPost,
- Postępuj zgodnie z instrukcjami na monitorze Paczkomatu,
- Po przyjęciu przesyłki na nasz magazyn otrzymasz mailowe potwierdzenie, że zwrot do nas dotarł.
Pamiętaj:
- W przypadku zwrotu zamówienia z bezpłatnego kodu do paczkomatu możesz skorzystać tylko raz.
- Jeśli przy odsyłaniu produktów korzystasz z opakowania, w którym paczka została dostarczona, usuń lub przekreśl etykietę nadawczą.
Pozostałe formy zwrotu
Możesz również odesłać do nas przesyłkę korzystając z usług Poczty Polskiej lub dowolnej, wybranej przez siebie innej firmy kurierskiej.
Jeśli zdecydujesz się na odesłanie przesyłki na własną rękę:
- Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) lub odręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu towaru i dołącz je do przesyłki,
- Paczkę odeślij na adres:
EMIJO
Zapiecek 18,
15-342 Białystok.
Polska
Po przyjęciu przesyłki na nasz magazyn otrzymasz mailowe potwierdzenie, że zwrot do nas dotarł.
Pamiętaj:
- Na zwrot towaru masz 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem),
- Zwrotu paczkomatem dokonujesz na nasz koszt, natomiast wybierając każdą inną formę odesłania przesyłki - za zwrot płacisz sam/-a,
- Staramy się zwrócić otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o chęci odstąpienia od umowy przez Kupującego,
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" lub z odbiorem "w paczkomacie" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takich paczek,
- Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.